Νίκος Τάσιος : Τελεσίδικη απόφαση εφετείου όσον αφορά την πειθαρχική δίωξη εις βάρος μου από την προηγούμενη διοίκηση της ΟΣΥ

 


Με αφορμή κάποια σχόλια και συζητήσεις στον εργασιακό μας χώρο - περί ιδιαίτερης μεταχείρισης ή κάλυψης από συνδικαλιστές - όσον αφορά την γνωστή σε όλους πειθαρχική δίωξη που ασκήθηκε εις βάρος μου από τις προηγούμενες διοικήσεις της εταιρείας (Αναγνωστόπουλου, Γεωργίου, Γλυκού), θα ήθελα να ενημερώσω τους συναδέλφους, ότι η υπόθεσή μου κρίθηκε στις δικαστικές αίθουσες και όχι στα πειθαρχικά συμβούλια της ΟΣΥ ή σε συμφωνίες κάτω από το τραπέζι.

Όπως όλοι γνωρίζετε, από την πρώτη στιγμή, εγώ ο ίδιος δημοσιοποίησα την εις βάρος μου πειθαρχική δίωξη, που αφορούσε όχι μόνο το συμβάν ή μόνο την ποινή όπως αρκετοί δημοσιεύουν για να δημιουργήσουν εντυπώσεις, αλλά και τους λόγους και ισχυρισμούς της εταιρίας που διώκομαι πειθαρχικά !  

Βέβαια όπως τους είχα ενημερώσει σε προηγούμενο δημοσίευμα η προσπάθεια φίμωσης θα πέσει στο κενό και οι υπεύθυνοι θα οδηγηθούν στην δικαιοσύνη. 

Παρακάτω δημοσιεύω αποσπάσματα της τελεσίδικης απόφασης της ΕΦΕΣΗΣ που έκανε η ΟΣΥ τον Μάιο του 2018 - την ίδια περίοδο που ξέχασε κάποιες άλλες εφέσεις - η οποία δεν αρκέστηκε στην πρωτόδικη απόφαση που με δικαίωνε εξίσου πανηγυρικά !

Επειδή κάποιοι «συνάδελφοι» - τότε - με τα λεγόμενά τους δικαίωναν την ΟΣΥ για την ποινή της ΑΠΟΛΥΣΗΣ που μου είχε επιβληθεί αυθαίρετα από το Π.Π.Σ, ιδίως όταν με κατηγορούσαν για συκοφαντική δυσφήμηση, θα πρέπει να εμπεδώσουν και να το καταπιούν ότι η συκοφαντική δυσφήμιση διώκεται μόνο κατ΄ έγκλιση, όπως αναφέρει και η παρακάτω απόφαση ... 

  • Όπως λοιπόν αναφέρει η παρακάτω τελεσίδικη απόφαση, το παράπτωμα που μου καταλογίζουν όσον αφορά την ποινή της απόλυσης και το άρθ. 30 παρ. Η-2, δεν είναι καν απόλυση, αλλά εδράζεται σε απλά παραπτώματα ... στην περίπτωσή μου αν τήρησα τις οδηγίες σε περίπτωση βλάβης και απόσυρσης οχήματος που προφανώς δεν τίθεται θέμα εξάλλου το λένε και οι ίδιοι ότι όλα έγιναν ορθώς ... και συνεχίζει αναφέροντας την 6μηνη παραγραφή !  
  • Όσο αναφορά το βίντεο και τα περί συκοφαντικής δυσφήμισης, όπως είπαμε, το αν υπάρχει συκοφαντική δυσφήμιση ή όχι, το κρίνει το δικαστήριο και όχι ο καθένας από τους γνωστούς «νομικούς του διαδικτύου ή τους εκάστοτε διευθυντές της εταιρίας και όχι μόνο», σύμφωνα με τα στοιχεία που θα παρουσιαστούν !  και τα στοιχεία είναι πολλά ! Θα πρέπει ... δηλαδή να πείσουν το δικαστήριο ότι τα στοιχεία που εγώ δημοσίευσα ήταν ψευδές  ... ήταν;    

Σύμφωνα με το «απόρρητο πόρισμα της τότε διοίκησης» ήταν ψευδές ... και τα ερωτήματα είναι πολλά : 

  • γιατί δεν έκαναν μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση ; 
  • γιατί το πόρισμα ήταν απόρρητο ; φοβόταν κάτι;
  • γιατί δεν ξεκινούσαν πειθαρχική δίωξη εγκαίρως αλλά η πειθαρχική δίωξη ξεκίνησε από ένα άσχετο δημοσίευμα με το περιστατικό που κλήθηκα πειθαρχικά για την λεωφορειακή γραμμή 314, μετά από 8 μήνες ;
  • ποιος θίχτηκε και μέσα σε δύο εβδομάδες μου έστειλαν εξώδικο ως διαχειριστή blog (γραμμή 314)  ; και κλήση σε απολογία για παραγραμμένη υπόθεση όπως αποδείχτηκε από την δικαστική απόφαση ;
Θα μπορούσα να γράψω σελίδες ολόκληρες για αυτό το θέμα, αλλά επειδή για εμένα δεν έχει τελειώσει ακόμα, μένω εδώ ... καθώς εκκρεμεί ακόμα ένα σημαντικό δικαστήριο που αφορά την αξιοπρέπειά μου ως εργαζόμενος, η μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση που έχω καταθέσει εγώ σε τέσσερις πρώην διευθυντές που βάλανε τις υπογραφές τους σε αυτό το περιβόητο «απόρρητο πόρισμα» το οποίο θα καταπέσει μαζί με όλους αυτούς που έβαλαν τις υπογραφές τους ...  

Αυτά, για να είμαστε καθαροί προς τους συναδέλφους από τους οποίους ζητάμε την ψήφο τους, όπως πάντα, με στοιχεία και όχι λόγια  ... 

Προφανώς και δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης με άλλες περιπτώσεις ...

Νίκος Τάσιος  ΔΑΚΕ ΟΑΣΑ ΟΣΥ




Δημοφιλείς αναρτήσεις