Ομιλία τομεάρχη Μεταφορών & Υποδομών κ. Καραμανλή στην Ημερίδα του Συνδικάτου ΟΑΣΑ
Ο τομεάρχης Μεταφορών & Υποδομών της αξιωματικής αντιπολίτευσης κ. Κ. Καραμανλής παρευρέθηκε χθές στην Ημερίδα του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ στο ξενοδοχείο Τιτάνια. Στην ομιλία του αναφέρθηκε στο ότι η κυβέρνηση δεν προχώρησε στην λύση που είχε δοθεί από την προηγούμενη κυβέρνηση και είναι αρνητικός στην συγχώνευση του αμαξοστασίου σε άλλα αμαξοστάσια, όπως και ότι η Ν.Δ πιστεύει και το έχει αποδείξει στο δημόσιο χαρακτήρα των αστικών συγκοινωνιών.
Όπως τόνισε ο κ. Καραμανλής στην ομιλία του το θέμα που έχει προκύψει με το αμαξοστάσιο του Ελληνικού είναι ένα σημαντικό θέμα που αφορά τόσο το επιβατικό κοινό όσο και την λειτουργία της εταιρίας. Ο κ. Καραμανλής εξέφρασε την έκπληξή του στην απουσία εκπροσώπου από την κυβέρνηση αλλά και από την διοίκηση της εταιρίας ώστε η συζήτηση να ήταν πιο εποικοδομητική και χρήσιμη.
Στην συνέχεια της ομιλίας του ο κ. Καραμανλής, τόνισε ότι είναι αναγκαία η μεταφορά του αμαξοστασίου καθώς ο χώρος αυτός εντάσσεται σε μια ευρύτερη μελέτη αναμόρφωσης και αξιοποίησης της περιοχής, ενώ για την συγχώνευση του αμαξοστασίου σε άλλα αμαξοστάσια η τοποθέτησή του ήταν αρνητική όχι γιατί το λέει η Ν.Δ και τα άλλα κόμματα, αλλά συγκεκριμένες μελέτες όπου στα σχέδια της κυβέρνησης της Ν.Δ το 2014 είχε δοθεί ξεκάθαρη απάντηση με βάση της μελέτης του κ. Βόσκογλου που είχε εκπονήσει την μελέτη για τις επιπτώσεις από την κατάργηση του αμαξοστασίου του Ελληνικού.
Παράλληλα ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε στο αδιέξοδο που βρισκόμαστε αυτή τη στιγμή και μας έχει βάλει η προχειρότητα της κυβέρνησης και της διοίκησης της εταιρίας, καθώς πρόταση της προηγούμενης κυβέρνησης με την διοίκηση του κ. Οικονόμου είχε ξεκινήσει προσπάθεια εξεύρεσης χώρου για την μετεγκατάσταση του αμαξοστασίου, σε στρατόπεδο του Δήμου Βύρωνα όπου είχαν ξεκινήσει συζητήσεις, παρόλα αυτά η κυβέρνηση δεν προχώρησε την λύση αυτή αλλά δεν πρότεινε και άλλη λύση.
Κατόπιν ο κ. Καραμανλής ανέφερε τις συνέπειες από το κλείσιμο του αμαξοστασίου και κατήγγειλε την κυβέρνηση ότι έχει μπλοκάρει την διαδικασία και το χειρότερο ότι έχει αποφύγει το διάλογο με τους εργαζόμενους καθώς οι μελέτες υπάρχουν, η διάθεση από τους εμπλεκόμενους υπάρχει, και από τους δήμους, και πρέπει να πείσουμε την κυβέρνηση να κάνει το επόμενο βήμα.
Ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε και στην τελευταία απεργία των ΜΜΜ που την συγκεκριμένη στιγμή που έγινε, ακυρώθηκε στα μάτια του επιβατικού κοινού το αίτημα των εργαζομένων, που είναι απολύτως δίκαιο, καθώς αυτή τη στιγμή χρειάζεστε το επιβατικό κοινό σύμμαχο και με την ταλαιπωρία του τον χάνετε.
Στην συνέχεια της ομιλίας του, ο κ. Καραμανλής έκανε σύγκριση της τελευταίας τριετίας με την περίοδο 2012 - 2014 όπου όπως είπε, έχουμε αύξηση στις τιμές των εισιτηρίων με μείωση 25% στα ετήσια έσοδα, στο στόλο των λεωφορείων και τρόλεϊ που κυκλοφορούν από 1800 γύρω στα 900, αυτό σημαίνει μεγαλύτερη ταλαιπωρία για το επιβατικό κοινό, φθορά για τα οχήματα, κόστος, θέματα ασφαλείας, που οδηγούν σήμερα τις αστικές συγκοινωνίες στην απαξίωση ...
Τέλος έκανε αναφορά στο ότι η Ν.Δ έχει αποδείξει ότι κατάφερε να κάνει τις αστικές συγκοινωνίες βιώσιμες, όπως ανέφερε «έχουμε αποδείξει και έχουμε δηλώσει σε όλους τους τόνους ότι πιστεύουμε στον δημόσιο χαρακτήρα των αστικών συγκοινωνιών, επιθυμούμε όμως καλές συγκοινωνίες για όλους, θέλουμε έλεγχο, θέλουμε ασφάλεια, θέλουμε σύγχρονες υπηρεσίες, χωρίς να πληρώνει ούτε ο εργαζόμενος ούτε ο Ελληνικός λαός, και κυρίως χρειάζεται διάλογος με τους αρμόδιους φορείς».